Tips

Japanska märket MUJI har funnits på Åhléns ett tag nu och jag har alltid gillat de enkla, stilrena och smarta sakerna de har. Förutom en massa bra-att-ha saker till skrivbordet, skolan och kontoret, har de även en hel del fina grejjer till badrum, kök och egentligen hela huset.

Fick sluta tidigare från jobbet idag och gick in en sväng på Åhléns och kom på hur mycket jag gillar MUJI. Att de har mängder av smarta förvaringssaker till allting i alla storlekar och en massa roliga pennor visste jag ju redan, men jag blev överlycklig när jag såg att de hade en massa anteckningsböcker i olika storlekar. Allting är så neutralt och ostylat hos MUJI vilket gör att deras saker lämpar sig alldeles utmärkt för lite hemmagjord pyssel-styling! Bland annat föll jag för en med naturfärgad fram- och baksida, men som hade färgade blad på insidan i massor av olika färger, typ 4 av varje färg. Dock köpte jag bara en liten minibok (nedan) för små noteringar för ynka 18 kronor. Syra och linginfritt? Jag tvivlar på det, men vad gör det om man ändå ska använda det?

137116-237137116-238

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback