Små fynd

Denna vecka är det sportlov (mitt livs sista antagligen), men jag håller på och sliter med det sista på mitt projektarbete i skolan som ska vara inne nästa vecka. Vi har haft sen början av höstterminen på oss men som vanligt är jag ute i sista stund!

Jag var inne i stan idag för att gå till Kungliga Biblioteket och hitta det sista till arbetet och på tillbakavägen passade jag på att gå förbi Panduro för att köpa en stämpelsigill. Det blev ett helt vanligt hjärta, men det är ju ganska sött och användbart. Passar både till jul och annars! Igår köpte jag dessutom en rulle presentsnöre av brunt papper för ynka 9:- på IKEA och det kommer bli jättefint ihop med lacket och stämpeln på ett framtida paket!

På Panduro hittade jag också en sats med 4 minitänger för smyckestillverkning till specialpriset 39:- som jag passade på att köpa.

137116-115

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback