Skapande tider

Det blev en hel del pysslat förra helgen och även nu under veckan. En massa saker har det blivit!

* En make-over av en gammal tändsticksask som numera är en söt förvaringsask istället.
* Ännu en tändsticksask-make-over där jag fixade till den tändstickslåda vi vanlig använder här hemma, men som kanske inte var så jätteinspirerande, dvs. vanlig med Solstickepojken på..
* Ett skissblock/diktblock - en present till en speciell vän som äntligen blev färdig.
* Klädde om två ljuslyktor som jag tröttnat på som numera passar heminredningen mycket bättre.
* Sist och slutligen fyndade jag ett gammalt fult nyckelskåp hos Myrorna i torsdags som numera är sött, romantiskt och jättefint!

Bilder kommer nog nästa vecka.. Behöver min braiga kamera att ta fina bilder med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback