Flyttkort

Nu när jag har flyttat hade jag tänkt att skicka en massa flyttkort till människor jag tycker borde ha min nya adress. Dock blev det endast två likadana kort - ett till mormor och morfar och ett till farmor och farfar. De flesta jag umgås med träffar jag något sånär regelbundet, så till dem kan man ju bara tala om vart man bor och alla andra har ju mailadresser. Det är ju ganska dyrt att skicka kort och ganska dyrt att flytta och handla på IKEA =P Därför blev det inte fler kort helt enkelt! Dessutom är det så att om man skickar till farmor så har man automatiskt meddelat den nya adressen till hela släkten på min fars sida =)

Så här ser korten ut i alla fall (nya adressen står på baksidan):
137116-375

Papper: Beige cardstock
Stämpelmotiv: Tilda (från Panduro)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback