Julbok

Kanske lite fel säsong just nu (fast jag måste erkänna att jag saknar julen lite..), men nu har jag äntligen lite bilder att visa från mitt julalbum. Här i samlar jag mina favoritjulrecept, julpyssel, julklappstips och andra saker som påminner mig om en riktig jul.

Detta var mitt första postboundalbum som jag provade att göra, vilket ledde till lite små skavanker. Till exempel gjorde jag hål på lite för många ställen åt skruvarna för att jag tänkte fel på hur albumet skulle sitta ihop och sedan blev albumet typ lika långt som plastfickorna inuti, vilket resulterade i att de hamnar typ en halv millimeter utanför själv pärmen när den är stängd. Annars är jag dock väldigt nöjd och den kommer fortsätta att fyllas framöver. Ska försöka få upp lite bilder på de sidor inuti som jag hunnit göra också.

137116-391137116-392

Papper: Basic Grey - Figgypudding & Infuse
Papper insida: Daisy D's
Band: Butik i Köpenhamn
Bokstäver: Mall från Panduro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback