Kort till mormor

Min mormor fyller år imorgon så på söndag ska vi hem till henne och morfar på lite födelsedagsfika. De blir superglada bara av att jag kommer, men jag vill ändå ge henne något litet. Hon och morfar har allt och lite till, men de blir alltid glada av saker jag gjort själv. Därför är ju ett kort en idealisk "present". Dessutom kunde jag även använda mina älskade promarkers när jag gjorde det också, haha.

137116-396
137116-399

Utformandet på kortet har jag lånat från jeja.
Papper: Lila & rosa cardstock, Basic Grey - Lily Kate
Stämpel: Kortmakaren
Band: Mormors gamla
Chalk: Versa Color - Pink

Kommentarer
Postat av: Jenny Åhlund (e.j.m)

Vilket sött kort. Supergulligt!
Visst är det härligt att färglägga med promerkers! Var också en sväng till Sickla i dag och köpte ettt paket promarkers för att fylla på förrådet!
Men det fanns inte så mycket kvar!
//Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback