Glöm inte bort mig när du jobbar...

När jag förra veckan var på min pojkväns jobb såg jag att flera av hans arbetskamrater hade små foton på familjen på sina skrivbord eller andra små personliga saker, medan jag tyckte att min pojkväns var ganska tråkigt. Därför frågade jag om jag fick fixa till ett foto på mig som han kunde ha vid sin arbetsplats så att han inte skulle glömma bort mig. "Men det är ju bara folk med ban som får ha foton på sina ungar ju...", blev svaret.

Detta sket jag i så igår gjorde jag en "skylt" i en stil som jag tänkte att han kanske inte skulle bli mobbad för (själv gillar jag allt som heter vintage, rosa, blommigt och vackert!). Dessutom fick han lära mig lite datakommandon som jag kunde skriva för att det skulle bli en gullig passande text, men skrivet på ett sätt som gör att det fortfarande accepteras på jobbet (han jobbar på ett dataföretag). Dock råkade jag skriva lite fel (åtgärdade det efter bilderna nedan är tagna). Det ska stå "girlfriend" isället för "boyfriend" i den översta textraden.

137116-361137116-362

Tydligen blev resultatet godkänt ändå för han blev uppriktigt glad för den och tog till och med med den till jobbet idag! Mission accomplished.

Kommentarer
Postat av: Millan

Så mycket fint du har här på din blogg!

Postat av: Bammie

Han måste vara stolt över denna. Fin blogg du har.

2008-01-24 @ 22:55:34
URL: http://bammiesblogg.blogg.se
Postat av: Charlotte

Klart han måste blivit glad för den, blev ju jätte fin!
=)

2008-01-25 @ 23:48:50
Postat av: Malin

Hihi, vad smart! :D Och roligt att göra, speciellt när man vet ändamålet - en påminnelse om kärlek :D

2008-02-04 @ 18:45:23
URL: http://malintankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback