Mina älskade converse

Idag gjorde jag en LO med mina gamla converse. Det var utan tvekan mina favoritskor, men de hade blivit så trasiga att jag inte vågade ha de på mig bland folk längre. Därför fick de gå hädan i flytten. Jag sparade dock några delar från dem för att kunna göra denna LO. Har inte heller något bra foto på dem eftersom det inte är ett så vanligt motiv att fota skor, men ett lyckades jag vaska fram ur gömmorna. I den runda cirkeln med texten har jag skrivit några saker vi gjort tillsammans, mina converse och jag.

137116-459137116-460

Papper: Creative Imaginations - Skull & Xbone, 7 Gypsies, Cherry Arte, Svart & Vit Cardstock
Dekorationer: Converseskor
Chalk: Versa Color - Black
Text: Handskrivet

Kommentarer
Postat av: Charlie

Super häftig idé! ...var det inte svårt att slakta dom gamla älsklingarna? Men som sagt kul, snygg LO och gulligt med cirkeln om vad ni gjort tillsammans...
;)

2008-03-28 @ 17:29:22
Postat av: midalina

Kul idé! Vissa skor är ju som gamla goda vänner med många minnen ihop :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback