Scrappade nattduksbord

Mina gamla lådor i furu från IKEA som blev ommålade för några veckor sedan har fått nytt liv igen. De var lite trista innan och jag hade funderat på att scrappa dem. Igår fick jag emellertid idén att sätta upp dem som nattduksbord. Det passar jättebra eftersom vi har så smalt sovrum så vi inte får plats med ett vanling nattduksbord. Jag skruvade också på några knoppar som jag hade sen innan.

137116-441137116-440

Lådor: IKEA
Papper: Daisy D's
Text: Mall från Panduro
Knoppar: Indiska

Kommentarer
Postat av: anneli78

Jätteläckra och vilken bra idé! Har också ett smalt sovrum...

Postat av: Kamilla

Men så fint det blev =)
Vad enkelt att städa &så,inget som behöver flyttas runt ;)
Får nog kidnappa idén,för vårat sovrum är &så trångt..dessutom är jag dårlig på flytta runt saker!

2008-03-14 @ 07:02:43
URL: http://www.kamillasscrapping.blogspot.se
Postat av: Ejris

men åh vad smart att användda papper som du gjort ursnyggt

2008-03-14 @ 16:06:47
URL: http://ejris.blogspot.com/
Postat av: Charlotte

Super fina...måste komma o kolla Live på dom oxå. Verkligen bra idé ju.

2008-03-17 @ 11:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback