Väska

Min hemmasydda väska blev också färdig igår. Min pojkväns syster var hemma hos oss på kvällen och hon trodde att jag hade köpt den. Det såg jag absolut som en komplimang, haha. Jag är faktsikt ganska nöjd med den. Det brukar aldrig bli såhär bra när jag hittar på något själv. Det jag är mest nöjd med är ändå att det finns ett litet ytterfack med blixtlås på baksidan där man lätt kan lägga busskortet så att det inte tar hela dagen att få upp det.

137116-426
Tyg: Ikea - Lena och Ditte
Blixtlås: City Gross
Ringar till axelrem: Syfestivalen 2008

Jag har även hunnit börja på klänningen, men hinner inte sy mer just nu.

Kommentarer
Postat av: Jenny Åhlund (e.j.m)

Vilken jätte snygg väska!!!
Var den svår att sy?

//Jenny

Postat av: Sissi

Tack!=)
Nja, men fick sprätta en del eftersom jag sydde mycket sent på kvällen. Annars var det nog inte så svårt om man vet på ett ungefär hur en symaskin funkar. Lite pilligt i hörnorna och med blixtlåsen, men inget omöjligt!

2008-03-07 @ 16:48:22
URL: http://scrapbox.blogg.se
Postat av: Charlie

Väskan blev fin... men jag e extra nyfiken på klänningen. Är den klar snart...?! Är jätte nyfiken på hur modellen ser ut...

2008-03-17 @ 11:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback