Miniallbum av Diabilder

Min mamma har en massa gamla diabilder från resor som hon och moster gjorde på 70-talet. Hon tittar aldrig på dem längre och många är ganska fula och intetsägande. Jag råkade upptäcka att de gick att dela på så att kan sätta in nya bilder, så jag gjorde ett litet minialbum av två stycken och gav till min fina pojkvän. Lite småsött =) Jag valde att bara dekorera utsidan, men man kan ju lika gärna dekorera insidan också/istället och låta den stå öppen.

Papper: Basic Grey - Blush
Blommor: Prima
Text: Dymo, Handskrivet
Bling: Scrapbox
Band: Søstrene Grene

Kommentarer
Postat av: gittan

kul idé :)

Postat av: Petra/Trollet

Smart idé med diabildsramarna! Har kikat runt på din blogg och beundrat det fina du gjort - du är verkligen duktig!!!!!

//Petra

2009-02-21 @ 20:35:24
URL: http://trolletspyssel.blogg.se/
Postat av: CillaT

Jättesöt!

2009-03-11 @ 11:50:49
URL: http://cillasinsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback