Julklappstips - 100 frågor

Jag har även gjort ett annat "spel" efter inspiration i "Scrapbooking m.m". Detta är ett slags frågespel som påminner lite om det gamla mina-vänner-böckerna man hade när man var mindre. En vuxenversion helt enkelt.

Det består av en låda med frågor i, 100 stycken, och en bok där ens vänner ska svara på frågorna. Man drar en fråga, skriver av den och svarar på den. Enkelt och superskoj att läsa!

I min frågelåda kan man hitta frågor som:

Vad jobbar du med?
Favoritdryck?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Vilken var den senaste komplimangen du fick?
Det äckligaste du vet?
Min högsta önskan...
Tror du på ett liv efter detta?

...och andra spännande saker man nästan aldrig frågar sina vänner!

137116-304137116-305

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback