Pepparkaksburk

Som sagt har det hunnit bli en del julpyssel för min del redan. Ska senare även lägga upp bilder på de julkort jag hunnit göra, men nu tänkte jag visa min pepparkaksburk. Gjorde den genom att måla en gammal köpt kakburk i plåt som stått tom sedan kakorna i den tog slut. I år ska den emellertid fyllas av härliga pepparkakor som jag ska baka.

Såg förresten att de redan börjat sälja färdig pepparkaksdeg på Konsum, men jag ska göra min deg själv i år tror jag. Vet inte riktigt om det är sorgligt eller inte med pepparkaksdeg i oktober, för fastän jag längtar till jul redan är det lite trist att baka pepparkakor nu, eftersom de typ hinner bli sega till december..

Hur som helst - Min pepparkaksburk:

137116-282137116-283137116-284

Kommentarer
Postat av: Maria Ammar

Vilken mysig burk!!!
Tack för din gulliga kommentar i min blogg! *glad*
Kram

Postat av: Theresa

Så otroligt fin burk! Tack snälla för din fina kommentar hos mig :) Ha så kul på mässan.
Kram Theresa

2007-11-02 @ 05:37:11
URL: http://www.pysselgumman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback