Födelsedagskort

Min syssling Bobby fyller 15 nästa lördag och då ska vi åka dit med en liten present. Eller snarare ett litet bidrag till moppen han önskar sig. Alla kort till 15-åriga killar känns antingen tråkiga eller löjliga, som att någon i 40-årsåldern försökt gissa sig till vad som är "hipt". Alternativet är att 1: inte ge något kort, 2: ge ett vanligt kort utan några som helst originaliteter, eller 3: göra ett kort själv! Det sistnämnda är såklart bäst enligt mig så jag satte mig ner och försökte fixa ihop något som inte verkade för fjolligt eller pretentiöst. Därav detta ganska enkla kort i svart och rött. Känns som att det kan bli godkänt.
Den röda färgen är dock mycket mer röd i verkligheten än på bilden..

137116-380

Papper: Basic Grey - Infuse, Cherry Arte - Bold Stars, Creative Imaginations - Danger Paper, svart cardstock
Glitter: Stickles - Silver
Chalk: Versa Color - Black

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gilla kortet...det gjorde sig dock lite bättre "live, såg det ju när jag var hemma hos dej sista. Det e ju svårt att alltid få ett "rättvist" foto på saker man fotograferar.
=)

2008-03-17 @ 12:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback