Påskkort

Det är ett tag kvar till påsk, men jag har redan gjort klart mina påskkort. Jag brukar inte skicka i vanliga fall, men i år jobbar jag hela påskhelgen, så jag hinner inte träffa min då familj som jag brukar. Därför tänkte jag skicka ett påskkort till mamma och pappa, moster och mormor och morfar.

137116-408137116-407137116-406


Papper: Lila, vit & gul Cardstock, Basic Grey - Lily Kate
Band & Spetsar: Søstrene Grene & Mormor
Stämplar: Tilda från Panduro
Chalk: Versa Craft - Sand & Pale Aqua, Color Box - Chestnut Roan
Färgläggning: Promarkers
Bokstäver: Handskrivet & Mall från Panduro
Snöre: Scrappers Floss

Kommentarer
Postat av: Ulla Bella

Vart har du köpt Scrappers Floss o papper mm då?
=) ...oxå panduro eller?

2008-02-27 @ 22:06:03
Postat av: Sissi

De är från Scrap Box. Vet inte om de finns någon annan stans. Inte på Panduro i alla fall! =)

Postat av: uve

Fina påskkort, vill också göra! Får se om jag får lite tid över till det :)

2008-03-03 @ 11:09:53
URL: http://www.uves.blogg.se
Postat av: jenny

Vilka fina påskkort du har gjort !!!

2008-03-04 @ 10:00:41
URL: http://smurfans.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback