Nya projekt

Jag är (som vanligt =P) lite dålig på att uppdatera här i bloggen, mycket beroende på att jag jobbar en hel del och för att vi haft ganska fullt upp hemma med flytt och allt som ska fixas. Men jag har ändå haft tid att skapa lite. Eller rättare sagt kanske tagit mig tid för att jag "måste". Nu i augusti är det nämligen fullt upp för min del med fest och firande och till detta krävs ju såklart kort och fina presenter! Därför har jag gjort ett grattiskort till en vän till familjen som fyller 50 år samt gjort ett kort till två av mina vänner som ska gifta sig. Fina paket ska det också bli, såklart matchande korten! Bilder kommer när allt är färdigt.

Ett av mina senaste projekt annars är faktiskt en julklapp. Därför kan jag såklart inte tala om vad det är, men en liten smygtitt kan man väl alltid bjuda på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback