De sista julklapparna...

Nu när alla mina nära och kära redan fått sina julklappar behöver jag inte längre hålla innehållet i dem hemligt. Därför kan jag nu lägga upp lite bilder och så på bloggen!

Det första är en liten tavla från Tilda på Panduro som jag broderat till mitt gudbarn och kusinbarn Emma. Man skulle dessutom färglägga motivet efter man hade broderat konturerna.
137116-321


Nästa julklapp var en receptbok till min kusin med några recept inskrivna. Det var de sakerna som jag vet att hon gillar att äta mest när hon är hemma hos oss, bland annat min mormors specialrecept på drömmar, mammas superenkla och supergoda kladdkaka och min kusins favoritbuffébröd.
137116-322137116-323

Lite andra julklappar som jag inte hann ta bilder på, för de blev klara i nästan sista minut, var en blommig, altrad bricka till mormor och såklart de fina chokladpralinerna som jag gav bort till hela tjocka släkten i fina burkar!

Kommentarer
Postat av: uve

Mmmm, vilka härliga julklappar att få!! Broderade lite när jag väntade första tjejen, hade svårt att sova och roade mig då med broderi. Nu blir det aldrig av.

Kram

Postat av: emelie

hejsan
fin tavla du har broderat ! jag håller själv på att brodera en lika dan på syslöjden

2008-01-22 @ 23:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback