Julstämning

Att fixa julstämning på 24,5 kvadrat är inte det lättaste. Det jag saknar mest är att vi inte kommer ha plats för den underbara granen. Istället har jag köpt lite grenar (de skulle egentligen varit vita, men jag har letat förgäves) och hängt mina hemmagjorda tags i den.

137116-317

En traditionell adventsljusstake med fyra ljus är även det ett måste för mig. Vår är klädd med mossa, stjärnanis och kanelstänger.
137116-316

Julkulor som dekoration är ingen omöjlighet fastän vi inte har gran. Här har jag hängt dem i olika längder från gardinstången.
137116-315

För mig handlar julen även mycket om dofter. Här har jag gjort ett eget litet pottpurri av julens typiska doftämnen - apelsin, kanel och nejlikor.
137116-314

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du måste ju vara den sötaste pysslare jag känner!

Postat av: Sissi

Åh, tack! =D

2007-12-09 @ 23:13:16
URL: http://scrapbox.blogg.se
Postat av: MiaS

Vilken julstämning, och på bara 24,5 kvadrat.... Kan man inte spraymamåla kvistarna, eller det kanske spricker då?!!

2007-12-12 @ 14:59:39
URL: http://miascardsandstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback