Syfestivalen

Igår var jag och min kusin på Syfestivalen på Sollentunamässan. Rätt mycket folk var där över huvuvdtaget. Nu för tiden har de inte bara tyger, garn och sytillbehör, utan de har sedan ett par år också haft pärlor och smyckestillbehör. För bara några gånger sedan har de även börjat ta in scrapbook-saker, så det var väl mest därför vi var där. Fast all typ av pyssel är ju roligt, att sy också! För min del blev inköpen dock bara småsaker till kort och scrapbooking.

Söta pappersblommor
Rub-ons som jag har funderat på att köpa sen ett tag tillbaka
Otroligt fina stickers med rosa blommotiv
Vita, släta kort med tillhörande kuvert för egen korttillverkning

Det var helt klart värt besöket!

137116-122 137116-121 137116-120

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback