Julpyssel(!)

I många affärer har julskyltningen redan tagit fart och när det gäller butiker som säljer pysselmaterial är det verkligen tidig julskyltning som gäller för att alla kunder ska hinna pyssla färdigt tills julen kommer på riktigt. Själv har jag haft jullängtan sedan juli (ja, jag jobbade så mycket i somras att det enda jag uppskattade var skolledighet och mildare väder). Nu kan jag knappt bärga mig tills man kan börja pynta utan att skämmas och man kan baka pepparkakor som inte hinner bli sega innan december.

Självklart har julpysslet redan påbörjats hemma hos mig. Två julkort är gjorda och jag håller även på att fixa lite personligt julpynt. Efter mässan nästa helg kommer det inte finnas någon hejd på mig! Jag har nämligen tänkt att införskaffa en massa nya pysselsaker, bland annat mera spetsar, stämplar, blommor och andra dekorationer. På mässor kan man göra riktiga fynd och hitta spännande saker! Om inte annat får man i alla fall med sig ett ton inspiration hem.

image280

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback