Pysseltorka?

Länge sen jag la upp någonting nytt här på bloggen, men det beror dels på att jag kom efter lite med pluggandet pga. att min kurslitteratur aldrig kom, och dels beror det på att jag inte haft så mycket tid att pyssla färdigt det jag håller på med.

Flera saker har dock blivit färdiga nu. Dels en liten mapp för kvitton, rabattkuponger, presentkort och andra bra-att-spara-saker som jag aldrig lyckas samla på ett och samma ställe förut. Igår gjorde jag dessutom ett 70-årskort på min mammas beställning till en gammal vän som fyller år nu på måndag. Bilder kommer senare.

Igår köpte jag också lite nya saker som jag har tänkt börja på. Hoppas på att få lite mer tid nästa vecka så det kan börja komma upp lite nytt här på bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback