Gul vår-LO

Aprils månadsutmaning på Svensk Scrapbooking var att man skulle skapa med färgglada papper i vårens tecken, men bara använda svartvita foton. Då fick jag idén till denna LO. Jag fotade bågra typiskt gula vårtecken, skrev ut dem i svartvitt och använde sedan bara gult för att göra LO:n. Färgerna ser lite skumma ut på bilden dock. De är mer gula i verkligheten..

137116-491

Papper: Gul Cardstock, Daisy D's, Basic Grey - Lily Kate
Swirlar: Utklippta efter Prima Paintables
Text: Utklippta bokstäver, Dymo, Handskrivet
Blommor: Prima Marketing
Chalk: Versa Color - Black

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Nu har jag äntligen tagit mig för att kika in hos dig!! Jättefint! Nu när jag ändå är igång kan jag ju maila några rader oxå! Ses vi hos Stig o Anki på midsommar förresten??

Kramizar,
Anna

2008-05-01 @ 15:28:32
Postat av: FruGrip

Denna är verkligen superfin!!
Ha en trevlig helg.
Kram Cissi

Postat av: monica

Kul o annorlunda LO! Kanonfin!
Trevlig lördagkväll!
*kram*

2008-05-03 @ 22:07:05
URL: http://leamon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback