Minimapp

Nu var det hur länge sen som helst jag uppdaterade här på bloggen! Jag har helt enkelt haft så fullt att jag inte hunnit varken pyssla eller lägga upp nya bilder här. Jag har faktiskt hunnit med ett projekt. En liten grej som tog nån timma en kväll. Det är en liten minimapp efter en beskrivning från tidningen Kreativa Kvinnor. Jag gjorde den dock i andra mått så att den skulle passa för kontokort, busskort och klubbkort som alltid flyger runt i min väska eller på annat håll. På bilderna har limmet inte riktigt hunnit torka än, så den ser lite kladdig ut, haha.


137116-491

Mappen är gjord av vanligt kartong som jag sedan klätt in i tyg. Facken inuti är gjorda av kartongbitar fastlimmade på vanligt vitt, vikt papper på sidorna. Seda har jag bara satt fast en gammal knapp och ett gummiband att stänga med.

Kommentarer
Postat av: Charlie

Men gu va söt!
Du mpste ju visa den live så jag kan göra en likadan...behöver en till icakort, körkort o allt va det e.
=)

2008-04-29 @ 10:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback