Nyskapad LO

Jag har varit magsjuk i några dagar nu och inte orkat göra så mycket mer än att ligga på soffan. Idag mår jag dock mycket bättre och lyckades få ihop en liten LO. Jag blev inspirerad av ett papper från Prima, ett av deras paintables, och scrappade därefter ihop en sida med min guddotter. Inspirationen ser ni i form av swirls som jag ritat av och klippt ut på rosa cardstock. Sen fick det bli lite bling på den också! Bilden blev inte så väldans bra (Lo'n är finare i verkligheten), men här är i alla fall resultatet.

137116-469
137116-471137116-470

Papper: Prima Marketing, Creative Imaginations - Narratives, Rosa Cardstock
Blommor: Prima Marketing
Bling: Heidi Swapp, Scrapbox
Text: Handskrivet
Chalk: Colorbox - Chestnut Roan

Kommentarer
Postat av: Jenny (e.j.m)

Vad tråkigt med maginfluensa.
Peppar peppar jag har klarat mig trots alla smittor på jobbet (förskola).Är dock förkyld och orkar inget annat än att surfa runt på bloggar.
Vilken jätte fin lo du har gjort. Det blev jätte fint med swirlen på sidan och blingen!

Krya på dig!
//Jenny

Postat av: charlie

super fin...!! gillar massor!

2008-04-09 @ 14:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback