Studentalbum

Nu är mitt studentalbum färdigt. Har så svårt att hålla fingrarna från scrapbooking när jag har en stund över. Minialbum är min nya favoritsyssla så här kom mina studentbilder till användning. Jag har även skrivit ner den klassiska studentsången.

137116-472
Papper: Melisa Frances
Kartong: Creative Imaginations
Blommor: Prima Marketing
Gul pistill: Prima Marketing
Band: Søstrene Grene
Text: Mall från Panduro, Handskrivet


137116-473
Papper: Beige Cardstock - DCWV, Creative Imaginations - Narratives, Blocksida - 7 Gypsies
Journalingpapper: Prima Marketing
Jordgubbsstämpel: Hänglar & Stänglar
Färgläggning: Distress Ink
Text: Mall från Panduro, Handskrivet


137116-474
Papper: Cherry Arte
Blommor: Prima Marketing
Pistiller: Prima Marketing
Band: Från blommor från min studentdag
Text: Handskrivet


137116-475
Papper: Basic Grey - Lily Kate
Swirl: Rub-on - Basic Grey
Blomma: Prima Marketing
Pistill: Prima Marketing
Band: Från en blomma från min studentdag
Text: Handskrivet


137116-476
Papper: Daisy D's, Basic Grey - Lily Kate
Rub-on: Basic Grey
Blomdekoration: ATC-block
Band: Från en blomma från min studentdag


137116-477
Papper: Basic Grey - Lily Kate
Blommor: Prima Marketing
Pistiller: Prima Marketing
Band: Från en blomma från min studentdag
Text: Handskrivet


137116-478
Papper: Basic Grey - Lily Kate, Creative Imaginations - Narratives, Vit Cardstock
Swirl: Rub-on - Basic Grey
Blad: Prima Marketing
Band: Från en blomma från min studentdag
Text: Handskrivet


137116-479
Papper: Blocksida - 7 Gypsies
Blomma: Prima Marketing
Pistill: Prima Marketing
Band: Från en blomma från min studentdag
Text: Handskrivet


137116-480
Papper: Basic Grey - Lily Kate & Infuse
Jordgubbsstämpel: Hänglar & Stänglar
Färgläggning: Distress Ink
Band: Från en blomma från min studentdag
Text: Handskrivet

Kommentarer
Postat av: Cath.

Underbart litet album! Har inte provat på än, men tankarna finns där... dock inte tiden...;D

Postat av: Magenta

Åh vilket underbart fint album!! Så roligt att ha som minne sen ;-)

2008-04-09 @ 23:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback