Altrad skylt - Good day/Bad day

En altrad skylt som min pojkvän fick igår. Idén fick jag när han berättade om hur de var på honom på jobbet och hela tiden ville ha hjälp fastän han var upptagen med annat. Ena sidan är för bra dagar och andra för dåliga, så man vet vilket humör han är på!

På ena sidan av den lilla hängande tagen är det en bild på mig med en gloria, haha. Då kan han vända på den och bli på bra humör igen en "bad day"!




Piratskylt: Panduro
Papper: 7 Gypsies
Chalk: Color Box - Chestnut Roan
Tag: 7 Gypsies
Text: Handskrivet, Rub-on's, Dymo
Rub-on's: Creative Imaginations
Snöre: 7 Gypsies, Scrappers Floss
Svart sidenband: "Upphängningshjälp" från en tröja
Nyckel: Panduro

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilken cool skylt. En sån måste jag göra till mig själv så barnen vet :) Han uppskattade den säkert kan jag tro. Kram Jeanette

Postat av: Karin

Det är egentligen inte en kommentar till ditt inlägg... Utan en fråga om du vet att url till webshoppen inte fungerar?

Karin

2008-08-13 @ 00:03:43
URL: http://karinsthoughtsonlife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback