Bröllopspresent

I lördags var jag och min pojkvän bjudna på bröllop till en nära vän till mig. Detta var bröllopsgåvan vi gav till dem. Innehållet var en "bongo" - ett presentkort på en upplevelse. I deras box fanns ett presentkort på en middag som man kan utnyttja på ett 20-tal olika restauranger runt om i Sverige.


Papper: Ljusbeige Cardstock, K&CO - Elegant Wedding Stack
Band: Från en gammal present jag fått någon gång
Snöre: Scrappers Floss
Stämpel: Hänglar & Stänglar
Färgläggning: Promarkers
Tags: Quick Cutz
Text: Handskrivet
Blommor: Prima Marketing

Kommentarer
Postat av: FruGrip

Wow va fina!

Ville bara hoppa in och tipsa dej om att jag har stämplar till salu!

Kram Cissi

Postat av: Jeanette

Oj vilket underbart kort. Den stämpeln är så söt. Gillar hur du hängt små minitags. Romantiskt.



Kram Jeanette

2008-09-14 @ 09:01:17
URL: http://mariejeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback