I Love Promarkers

Igår råkade jag gå förbi en av mina favoritaffärer i Sickla Köpkvarter där jag jobbar. Butiken ska precis upphöra tyvärr. Jättetrist tycker jag eftersom det känns så tråkigt att det i princip är Panduro man får gå till nu om man bara vill gå runt och kika eller inspireras i en fysisk butik. Alla andra ligger så off för mig.

Dock fanns det en stor positiv upptäckt; De har just nu 50% på ALLT i butiken. Jag har länge gått och suktat efter Promarkers - den omtalade, smått mirakulösa pennan som man kan måla såååå fint med. Jättebra att förglägga till exempel stämpelmotiv med. Jag har tyckt att de kostat lite för mycket för att köpa när man har andra fungerande pennor, men för halva priset blir man ju tungen att köpa liksom! Inget dumt köp heller måste jag säga. Jag har stämplat och färglagt hela dagen och bara fascinerats över hur bra de är. När lönen kommer kanske det blir ett besök till =P

137116-398

137116-399


Stämplar från Tilda, Panduro.

Kommentarer
Postat av: Charlie

...tilda stämplarna från panduro e så söta!

2008-03-17 @ 12:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback