Nya saker av gamla saker

Min kamera har återigen fått skåda dagens ljus, men nu är batteriet slut så laddaren måste hittas. Det går sakta men säkert.

Att flytta gör att man börjar vrida och vända på allt man äger och fundera över vad det är man har för saker egentligen. Behöver jag det här? Vill jag ha det här? Kan jag använda det här? Dessutom kan man komma på nya sätt att förvara saker och ting eller ett nytt sätt att använda dem på. Allt mitt rotande har lett till att jag håller på med en receptbok med mina favoritrecept. Gamla dammiga receptböcker har jag länsat på de bästa recepten och gett själva boken väntar på att få komma till Myrorna. Bilder på receptboken kommer när kameran funkar igen.

Kommentarer
Postat av: Annyt

Grattis till er nya borg, visst är det mysigt att få köpa nya, friska saker o inreda ett nytt hem!?
Tack så jättemycket för ditt besök hos mig, avtrycket värmde!!
Kram Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback