Snart så..

Det är jättedåligt uppdaterat här på bloggen märker jag. Har hunnit göra massor med nya saker. Förutom den tidigare nämnda receptboken har jag gjort en spaghettiburk av en gammal burk till en vinflaska, ett par söta "vi har flyttat-kort" och dessutom har jag gjort färdigt tre nya LO's. Som om inte detta vore nog har jag även målat ett par gamla IKEA-lådor i trä. Anledningen till att jag inte lagt upp bilder på allt detta är såklart att jag inte tagit kort på det än. Nu ligger kameran i alla fall på laddning och det kan hända att det dyker upp lite nytt här på sidan redan ikväll.

Nu bär det av till IKEA igen för att köpa hyllor bland annat, så jag kan få en egen scraphörna här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback