BOM - Album

För ett tag sedan dekorerade jag ett album som jag fick i födelsedagspresent. Det är ett spiralalbum i 8x8" som ska bli en BOM, alltså en Book Of Me, som det så fint står för. I och med det rev jag bokstavligen talat sönder mitt gamla album som jag gjorde med bilder på mig från min barndom. Jag blev inte nöjd med det albumet alls och borde verkligen inte gett mig på ett sådant "viktigt" och stort projekt när jag inte hållt på med scrapbooking så länge. Nu känner jag mig mer redo att göra ett fint album som jag kan känna mig nöjd med.

Självklart sparade jag alla bilderna och även de papper och dekorationer som man kunde rädda. Några LO's var jag faktiskt lite nöjd med, så de har jag sparat.

Själva albumet kan jag också använda igen. Det ska nämligen bli en inspirationsbok. Jag har tänkt att klippa ut vackra, inspirerande bilder ur gamlia tidningar. Det kan vara kläder, inredning, smycken, dukningar eller andra saker som är tilltalande att titta på.

Hur som helst - så här ser BOM-albumet ut:

137116-341137116-342

Bilder på några LO's som är färdiga kommer en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Charlie

Super sött album!! ...fina papper oxå.
*smile*

2008-01-12 @ 11:14:14
Postat av: Malin

Ju mer jag bläddrar och ju mer jag ser v vad du gjort, desto mer inspirerad är jag att ta mig tid att börja själv. :) Tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback