Låda till Cyber Crop på Allt om Scrap

Sidan Allt om Scrap har sedan i söndags haft igång en Cyber Crop med lite olika tävlingar, som sträcker sig ända till nu på söndag. Om jag hinner kanske jag tar mig an en till av deras utmaningar, men tills vidare är jag bara med i tävlingen där man ska altra en ask/burk av något slag:

"Altra en låda/burk/ask av valfri storlek. Det måste finnas något band, något utstansat och någon stämplad/målad färg på."

Mitt bidrag är en fotolåda med blommor, nyckel och band. Målat har jag gjort dels på själva lådan för att täcka den ursprungliga, illrosa färgen, samt chalkat kanterna och målat bokstäverna i foto-texten. Det stansade är bokstaven C i Cecilia som även den är färglagd.

137116-349137116-350

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback