Bröllopsinbjudan

Nu är det mesta av mina ägodelar nerpackade inför flytten. Fick nycklarna igår och det är så fint att man aldrig ville gå tillbaka till vår gamla lägenhet.. Längtar så tills det är färdigt!

Tänkte även lägga upp ett sista kort innan jag far iväg till Finland för att hälsa på släkten. Detta är en bröllopsinbjudan. Enkel, men söt och med lite lyxigare känsla tack vare kortets vikning. Jag ska inte gifta mig än på ett bra tag, men använde ändå mitt och min pojkväns namn för att skriva en lämplig text.



Papper: Ljusbeige Cardstock, Vit Cardstock
Chalk: Color Box - Creamy Brown
Stämplar: Tag - Magnolia, Brudpar - Hänglar & Stänglar
Färgläggning: Promarkers
Text: Handskrivet
Snöre: Scrappers Floss

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Härligt bröllopkort. Kanske giftastankar ändå...???:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback