Gamla saker <3

Jag älskar sommarens alla loppisar! Där kan man verkligen göra unika fynd. Favoritloppisen är Årsta Havsbads årilga loppis där den som vill får komma och ställa upp ett bord på badplatsens parkering och sälja vad som faller en in. Där vill folk mest bli av med sakerna och man får det mesta superduperbilligt! Här är några av mina sommarfynd:



Glasflaska: Myrorna i Sundbyberg
Kakaoburk: Kvarlämnad i torpet min pappa köpt och renoverar i Finland
Små brukar: Hötorgets loppis
Mandelkvarn: Mormors gamla
Psalmbok från 1819: Myrorna i Värtahamnen
Liten psalmbok: Mammas gamla
Gamla vykort: Loppis i Vasa, Finland

Kommentarer
Postat av: Jeanette

oj vad mycket fina saker. Älskar också loppisfynd. Gillar kakaoburken jättemycket. Kram Jeanette

Postat av: Charlotte

Ok...nu vet jag vad jag önskar mej i julklapp! Lite gammalt "skräp" som du kan fynda på nån loppis. Jätte fina gamla burkar o askar. Love love love.



2008-08-12 @ 23:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback