Rosa ask

Det har varit lite dåligt med uppdateringar här på sistone. Detta beror på att jag jobbat en hel del samt att jag håller på med en massa projekt samtidigt utan att något blir färdigt, haha. Dels håller jag på med ett minialbum med mormors gamla bilder, men där behöver jag få veta lite mer om personerna på fotona innan det kan göras klart. Jag håller även på med en dörrskylt och en inspirationsbok som jag gör av en gammal bok som jag "förstört".

Och mitt i allt detta ska jag hinna fixa en present till min bästa väns födelsedag som ska firas nu på lördag och även ordna en studenpresent till en annan nära vän. Suck...

Ett kort till min pojkvän är i och för sig färdigt, men kan inte lägga upp det här än eftersom han inte har fått det. Även denna lilla ask har fått sig en make-over. Från början var den ganska söt med, men lite för grälla färger enligt min smak.

137116-511

Ask: Gammal från Indiska
Papper: Daisy D's, 7 Gypsies, Rosa Cardstock
Akrylfärg: Making Memories - Scrapbook Colours; Pink Pearl (?)
Band: Scrapbox
Chalk: Color Box - Creamy Brown, Color Box - Eggshell
Rub-On: K&Co
Bokstaven C: Egenritad efter chipboard

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilken jättesöt ask!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback