Uppdatering äntligen!

Man kan tro att jag slutat pyssla helt, men då tror man fel! Haha. Jag är bara dålig på att uppdatera bloggen. Dessutom har jag jobbat varje dag från i tisdags och ska jobba varje dag ända till midsommar, så jag har inte haft så mycket tid. Och inte nog med det! Bloggen har krånglat en hel del sedan jag skulle uppdater förra veckan. Har inte kunnat ladda upp bilder bland annat. Men nu funkar det igen =)

Just nu jobbar jag i pysselbytiken i Västerhaninge då min kusin har semester, men där jag gör jag en hel del pysseluppdrag som hon gav mig innan hon reste. Mestadels har jag gjort kort, men jag har även blivit helt galen i att färglägga Prima Paintables.

Tänkte passa på att lägga upp lite gamla bilder från en kompis student. Här är kortet jag gjorde till henne och även den fina presenten i form av ett tjusigt fat med massa choklad, blommor och exotisk frukt. Dessutom fick hon ett presentkort på en middag med mys hemma hos mig!


Papper: Blå Cardstock, Sassa Frass
Stämplar: Magnolia
Färgläggning: Promarkers
Band: Från min studentdag
Blommor: Prima Marketing
Knappar: Scrapbox
Text: Handskrivet
Cellofan: Gallerix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback