Julalbum

Lite fel årstid kanske, men nu har jag lyckats ta lite bilder på mitt julalbum (6x6) med allt som gör julen för mig. Här samlar jag mina juligaste recept, julklappstips, beskrivningar till smällkarmeller och flätade hjärtan, julstämningstips och en massa annat som hör julen till.

Först ut är en sida med tips på vad man kan fylla en adventskalender med. Såklart var jag ju tvungen att ha en lucka på den =)

137116-419
137116-417

Papper: Basic Grey - Figgy Pudding, Melisa Frances, Vit Cardstock - DCWV
Stämpel: Hänglar&Stänglar
Färgläggning: Promarkes
Chalk: Versa Craft - Sand
Siffra: Mall från Panduro
Tipsutklipp: Inredningstidning

Kommentarer
Postat av: Emma

http://crazyangel.blogg.se/1204309742_rsta.html#comment
Snälla röst apå min hund
Ni skriver hund nr 2 abby :)
Abby förtjänar en vinst så snälla :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback