5-minuterstag

I helgen jobbade jag i pysselbutiken eftersom det var invigning. Denna tag gjorde jag där av lite spillbitar till min pojkväns syster eftersom vi skulle dit efteråt på middag. Den tog inte mer än fem minuter att göra! Min pojkvän ringde när han satt och väntade på tåget 17:13 och då kom jag på att jag borde göra något fint att hänga på värdinnegåvan. Två pappersspillbitar, lite chalk, en stämpel, snöre och en blomma med knapp - så var det färdigt!

137116-498

Papper: Mörkrosa Cardstock, Mönstrat papper - ? från Scrapbox
Stämpel: Okänd Clearstamp från Scrapbox
Knapp: Scrapbox
Blomma & Blad: Prima Marketing
Chalk: Okänd Färg - Colorbox
Snöre: Scrappers Floss

Kommentarer
Postat av: Charlotte

...det gick snabbt när du slängde ihop den. Jag gissar faktiskt på max 4 minuter.
=)
Men fin blev den iaf.

2008-05-06 @ 20:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback