Bröllopspresent

I helgen var jag på bröllop. Det var min pojkväns bror som gifte sig. Färgtemat för bröllopet var brunt och gammelrosa, så självklart gjorde jag paket och kort i matchande färger. Tillslut lade jag även paketen tillsammans med brunt och rosa silkepapper i en fin papperspåse.



Paket
Naturfärgat inslagningspapper: Åhléns
Rosa papper: Daisy D's
Brunt "textpapper": 7 Gypsies
Spets: Scrapbox
Blommor: Prima Marketing
Fjärilar: Quick Cutz
Fjärilar utstansade med papper från: Melisa Frances, Ljusbeige Cardstock

Kort
Papper: Beige Cardstock, Basic Grey - Lily Kate, Utriven sida från en gammal bok
Spets: Syfestivalen 2007
Sidenband: Rosa - Scrapbox, Prickigt - Åhléns
Blommor: Prima Markteing
Blingstenar: Scrapbox
Nyckel: Syfestivalen 2008
Tags: Quick Cutz
Snöre: Scrappers Floss
Chalks: Color Box - Chestnut Roan, Versa Color - Sand
Text: Mall från Panduro, Handskrivet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback