Halsband

I och för sig så ljög jag lite när jag sa att jag inte hunnit pyssla någonting alls. Jag har ju gjort varsitt halsband till min mamma och moster på deras födelsedag. Min moster har länge önskat sig ett halsband i vitt, glas och "mjölkigt", typ halvgenomskinligt. Jag blandade också i silver och lite sötvattenpärlor. Då passade jag på att göra ett som jag tror passar min mamma också. Hon gillar större halsband och lite asiatiskt touch.



Pärlor, mellandelar och kedjor från Panduro, Pearlchain, presenter eller gamla smycken som jag har stympat.
Svart sidenband från Søstrene Grene

Kommentarer
Postat av: Vero

Visst är det härligt att sitta ner och pärla. Jag är också sån att jag stympar gamla halsband som jag inte längre använder. Har också fått en hel hög gamla smycken av min farmor för att stympa. =)



Hittade hit och önskar dig en trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback