Gammalt & Smycken

På min byrå i sovrummet finns det en massa gamla fina saker. Och smycken som jag gjort själv. Här kommer ett urval.


Mitt favoritarmband som jag gjort själv av både gamla och nya pärlor och stympade halsband och armband.
.

Vacker glasflaska som jag fått av mamma. Mitt favorithalsband, också gjort själv. Väldigt enkelt, men såå användbart!


Litet fat i pressat glas från Myrorna, vintage örhängen från Stadsmissionen.


Vacker tennask jag fått i studentpresent. Vintage örhängen från second hand i Upplands Väsby.


Ett av mina finaste halsband, vintage från 20-talet, studentpresent. Gammal ringask jag fått av morfar.


Mitt vackraste, och kanske äldsta, halsband och brosch. Har fått dem av mamma som hon fått ärva. Glasskål på fot från en inredningsbutik i Finland.

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

WOW så fina smycken, har ni börjat med det nu också ;0) Skulle gärna ta mig en tripp neråt er snart.

Postat av: Emelie/djsmurf

Vilka fina smycken du har, jätte snyggt arband som du har gjort. Tack så mycket för komentaren, den värmde !



Kram

//emelie

Postat av: Cina99

Tack för kommentaren i min blogg :)

Men! vilka fina smycken du har! Favoriten blev ju smyckena på nedersta bilden - jättefina!

2009-03-04 @ 08:09:32
URL: http://cina99.bloggagratis.se
Postat av: Annica H

Tack för besöket i min blogg! :)

Vilka otroligt snygga smycken! Den nedersta uppsättningen blir min favorit! Riktigt snygga! :)

// Annica H

2009-03-04 @ 22:30:20
URL: http://annicah.wordpress.com
Postat av: cattis

Vilka vackra smycken! Fanns mer tid så skulle jag gärna vilja testa göra egna halsband eller armband.

Och Tack för kommentaren! =)

2009-03-09 @ 22:35:47
URL: http://kathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback