18-årskort

Här i dagarna fyller min barndomsvän och före detta granne 18 år. Av mig ska hon få ett minialbum med bilder på henne och lite nostalgiska saker som påminner om tiden när vi var barn (haha, så gammal jag låter!). Bilder på det superfina paketet, som jag än så länge bara har i åtanke att göra, kommer när det är färdigt. Min mor ringde igår, eftersom hon och pappa också blivit inbjudna på kalaset, och bad mig fixa kort och en liten present till henne. Idag ska jag på presentjakt, men redan igår blev kortet färdigt!

137116-506

Papper: Basic Grey - Blush
Hörnstans: Fiskars
Blommor: Prima Marketing
Glitterstenar: Scrapbox
Band: Åhléns
Stämpel: Magnolia
Färgläggning: ProMarkers
Siffror: Mall från Panduro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback